»Ko sem začel iskati lastne glasbene preference, so bile Cohenove pesmi med mojimi najljubšimi in so imele velik vpliv, da sem se razvil kot tekstopisec.«
»Pomešala sem Chopina in Šostakoviča z Davom Brubeckom in skupino Moderat.«
»Še danes se živo spominjam, kako sem v mladih letih prvič poslušal 2112. To je bilo prvič, da sem zares prisluhnil bobnom. In od takrat naprej ni bila glasba zame nikoli več enaka.«
»V mladosti sem bil pod vplivom romantičnega Bachovega sloga, kar pomeni izvajanje na način, kot bi to glasbo komponiral Mendelssohn ali Schumann.«
»Zelo sem vesel, da vnovič sodelujem z Davidom Zippelom, zelo duhovitim tekstopiscem.«
»Moj največji vpliv je bil John Coltrane. Kar zadeva saksofon, je bil kot bog, bil je kot gospodar, in to me je privedlo sem, kjer sem. Tip glasbe, ki jo je igral, in naslovi pesmi, vse to je bilo zares pomenljivo in prav to me je privedlo sem. Ko sem enkrat razumel, kaj je A Love Supreme, prav to je bil ta klic.«
»Bil sem samouk in amater. Začel sem na elektroservisu na Mačkovi ulici v Ljubljani, kjer sem popravljal magnetofone in hi-fi opremo. Tam sem glasbenikom tudi popravljal mikrofonske kable in drugo opremo.«
»Za tretjo in četrto epizodo sem ustvaril glasbo, v kateri je slišati vpliv džeza in bluza, tovrstna glasba pa je še posebej hvaležna za detektivsko zgodbo in pravzaprav daje nadaljevanki pridih filma noir.«
»Bitenc je bil preprosto najmočnejši tekstopisec tega obdobja.«
»So nadaljevanje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju